måndag 14 februari 2011

alla hjärtans dag..



proffsfotografen förevigar mysdagen med barnEN ;)



denna dag!
den gömmer jag i mitt hjärta
för alltid.
är tacksam och glad att ha fått tillbringa den med mina fina, fina hjärtan.
vi har haft så mysigt.
lyssnat på musik, pusslat, busat, spelat spel
hälsat på mormor å morfar.
"dom är så nälla" som V sa..
***
och dessutom har barnen lekt för sig själva en stund så mamma fick fixa lite med nya tallrikshyllan som M tillverkat åt mig.
vi har sålt såna i butiken under 1½ år men det har aldrig blivit någon till mig ;)
igår då vi satte den på plats, där den mörka satt innan (se äldre kökinlägg)
så kändes det som att jag kanske skulle valt svart istället. men.
det blir ju fint att låta böckerna få dominera oxå.
och man kan alltid variera sig ;)
det flätade hjärtat som jag har kaffefilter i fyndade jag på loppis i lördags. 5:-
har påbörjat en ommålning men tröttnade. kanske får vara så ett tag.
och tröttnar jag så kostade den ju 5:-
M tycker den är jätteful och tyckte vi kunde elda den så fort vi kom hem ;)
haha, smaken är som baken..
***
imorgon tisdagstema tallrikar och då kommer jag dela med mig
av ett tips jag fick av en tjej...
missa inte det!
kram, ninna

Inga kommentarer: