fredag 11 februari 2011

mitt kreativa kaos..





ja, detta bor vi i. det är sant!!
detta är en del av mina projekt. det finns fler ;)
M har ställt in en del av mina målarprojekt, blocket och loppisfynd i nybygget istället för garaget där de stod innan. detta för att jag ska ta mig an dem medans golvet är täckt och M pysslar med väggar och tak..
härligt va? ;)
***
vi passar ofta på att åka till nån kompis å leka nu på lediga dagar för att slippa se eländet ;)
det går ju ändå inte att göra något när barnen är hemma och vakna..
***
nu börjar helgen!
vi har haft fredagsmys.
M har lagat goda kycklingrullar med hembakta tunnbröd
han har dessutom köpt hem tulpaner och är skitsnygg i ny frisyr
á lá Oskar Linnros.
mmmmm....
*dregel*
trevlig helg!
***
kram, ninna
ps: det är så roligt att komma in och mötas av era kommentarer! de gör mig så glad!

3 kommentarer:

Pållan sa...

Dina bilder påminner mig om att jag har ett trettiotal backar jag måste måla så fort vädret blir bättre. Kul att ha mycket framför sig, det mår man bra av. Låt oss bara hoppas att våren får se dagens ljus snart. Vänlig hälsning Pållan

Villa Nordåker sa...

Vad mycket fint du målar. Gillar träbackar jättemycket.

Vad kul att du testade mitt tips om spishällsrengörningen. Det fungerar bra i diskhon också om den har blivit missfärgad av tex kaffe.

Ha en bra dag!

Kram
Malin

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Åh! vad härligt kreativt det ser ut. Älskar att stå och måla möbler, det är så kul att se hur möbeln förvandlas.
Önskar dig en bra dag
/Helena