söndag 13 februari 2011

söndagsbild v.6

tulpaner från käre maken
vacker söndag idag!
solen sken från klarblå himmel och det blev faktiskt riktigt ljust inne.
det har man ju inte varit jätte bortskämd med det sista.. ;)
och eftersom jag jobbade igår njöt jag extra mycket av sol, frukostscones med philadelphiaost och björnbärsmarmelad (som nästan är tradition en av helgens morgnar..)
***
jag har faktiskt kommit en bit på mina projekt.
har varit läskigt effektiv de sista dagarna och jag misstänker att det inte kommer bli långvarigt.. det är nämligen månadens stora "momsrapporterardag" imorgon så allt ska vara klart ikväll. det är det jag försökt skjuta på hela veckan ;) så nu vet ni vad jag kommer syssla med ikväll!
hoppas ni får en lite kuligare kväll!
och en fin vecka!
***
kram, ninna

Inga kommentarer: