torsdag 17 februari 2011

bak och tävling!



idag har vi bakat, jag och mina småkillar!
vi har fått in söta små bakformar i butiken och de var vi ju
sugna på att testa!
hallongrottor tycker jag är en av de lättaste och roligaste kakor att baka med barn.
det är gott, går fort och jag rullar bollar som de lägger i formarna och sen får de trycka hål i dem och klicka i sylt. kan inte bli så mycket fel..
***
recept:
9 dl vetemjöl
2 dl socker
2 msk vaniljsocker
400 g smör
fyllning: 2 dl fast hallonsylt
nu till tävlingen..
1:a pris: 20% rabatt vid ett köp i butiken*
2:a pris: ett paket med fina bakformar
gör så här:
lämna en kommentar i det här inlägget. vill du ha större vinstchans så länkar du i din blogg med bilden ovan så får du två lotter.
vinnarna drar jag nästa fredag den 25 februari
lycka till!
***
kram, ninna

*20% gäller inte på sebras möbler, rea eller beställningsvaror

4 kommentarer:

Mjuka sa...

Vill såklart vara med i din tävling!!!
Länkar hos mig
kram och trevlig helg!
Malin

terras hantverk sa...

jag vill också vinna!

Charlotta sa...

Jag vill oxå vara med i tävlingen

Mvh Charlotta

Magdalena Daniel Forsling sa...

aj aj aj. nu har jag inte varit inne här på ett tag...missade tävlingen. tråkigt :-(
fick ett fint paket av bror och svägerska från Tant Grön idag. mysigt!

kram kram Magdalena