söndag 16 januari 2011

olika skeden..





söndagsbilderna denna vecka i fabriken
tulpaner i sitt sista skede.
inte lika krispigt vita och fräscha längre men vackra på ett annat sätt.
som fluffiga gräddvita maränger..
alla skeden har sin skönhet.
så även livet
fast man ibland har väldigt svårt att se det vackra..
***
blev väldigt glad då jag fick veta att jag fanns med i listan över 60 läsvärda bloggar hos Sandra med inspirera mera.
detta har jag Linda att tacka för som så gulligt nominerade mig!
tickelitackar för det! :)
kram, ninna

1 kommentar:

Nordic Sence sa...

Hi Hi..så kul att hon gjorde en lista på sin blogg!
Det lutar åt att vi åker till stockholm på lördag istället. Synd att vi inte får ses;-( Men jag kikar in i din mysiga butik snart!

Hoppas du hittar mycket fint och får mycket inspiration.

Kram Kram
Linda