torsdag 13 januari 2011

snygga plaskisar!

jag förbereder mig inför slask och regniga vårdagar!
provade ut dessa idag i butik och gick till jobbet med en riktigt bra känsla!
dessa MÅSTE jag ha!
halvhöga, supersköna och supersnygga!
hoppas, hoppas nu bara inte att alla 39:or är slut nästa gång jag kommer förbi..
skulle slagit till på studs ;)
***
är tillbaka på jobbet igen och det är en mycket mer livad januari än jag minns förra året!
nästa vecka blir det förmodligen en dagstur till formex.
kanske ses där..? ;)
kram, ninna

2 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Jag har haft en utmaning där mina läsare har fått tipsa om sina favoritbloggar och vet du vad? Din blogg är med!

Kika här för hela listan:
http://inspireramera.se/2011/january/tips-60-lasvarda-bloggar.html

terras hantverk sa...

Coolt o praktiskt m stövlar, tittade på egna igår. Men måste man inte ha massa sockar för att inte förfrysa fötterna?