tisdag 18 januari 2011

tisdagstema v.3 [mattor]




temat i fabriken är mattor
jag är en periodare vad gäller mattor.
för tillfället har vi en massa mattor.
men annars har jag mest varit emot mattor.
och har man fina golv så kan det vara synd att dölja dem med en matta samtidigt kan det vara fint att smycka golvet med densamma..
***
nu när man längtar efter vår och törstar efter lite färg igen
åker denna mattan fram.
(i den nya deler av huset som nu fått golv, dock inga färdiga väggar..)
passar ju perfekt oxå till barnens lektält från granit som de fick i julklapp
en jättebra grej!
där leker de indian, garage, läser böcker, spelar spel, lyser med sina ficklampor om kvällarna..
ja, det var ett riktigt bra köp!
***
vill du ha mer mattinspiration så kika in i hos de andra fabriksbloggarna, jag har redan hittat en massa fler mattor jag kan tänka mig.. ;)
kram, ninna

Inga kommentarer: