lördag 15 januari 2011

vårkänslor?






alla bilder lånade från hm

undrar om det är tidiga vårkänslor i mig?
brukar inte titta på sommarkläder redan? :O
mycket jag är sugen på från hm katalogen iår.
byxa nr 4 känns som en riktigt cool comeback.
*vill ha*
***
stövlarna är inköpta idag och vilken bra tajming! :)
har plaskat runt i stan idag tillsammans med min älskade.
var och såg "Svinalängorna"
med Ola & Noomi Rapace
absolut sevärd men ack så tragisk..
det var en sån film där man har grinat sig till en dundrande huvudvärk och som man gråter hela vägen hem efter och eventuellt även halva natten.
vilka öden det finns..
***
vi ses redan imorgon för en söndagsbild!
kram, ninna

1 kommentar:

terras hantverk sa...

Nu har jag gjort en svensk översättning till mitt blogginlägg. Härligt med vårkänslor, jag fick tulpaner i fredags...